 Opis Gilery DNA na naszych stronach nie jest symptomem wyłamywania się z tematyki skuterów. Napęd zastosowany w modelu DNA to typowy silnik skutera z zespoloną skrzynią typu V-matic i sprzęgłem odśrodkowym. Technika tu zastosowana pochodzi z najwyższej półki, silnik chłodzony cieczą o mocy 4,2 KM z katalizatorem i dopalaczem spalin. Jednostka znana i sprawdzona w innych sportowych skuterach Gilery. Hamulce tarczowe z przodu i z tyłu dopełniają całości. Co interesujące, zbiornik paliwa jest tylko atrapą, znajduje się w nim spory schowek na kask. Sam zbiornik paliwa jest nieco niżej usytuowany i ma pojemność 9,5 litra. Reszta to już motocykl. Zawieszenie przednie teleskopowe z solidnymi rurami, kierownica montowana typowo dla ściganta, i wszystkie przełączniki świadczą o poważnym podejściu do przyszłych użytkowników. Sylwetka DNA została dopracowana do perfekcji, rasowego wyglądu dodaje deska rozdzielcza z obrotomierzem i ciekłokrystalicznym wyświetlaczem. Sama konstrukcja ramy to Delta Box o niebywałej sztywności i lekkości, i co ważne dodająca dodatkowego szyku.
Nie rozpływając się dłużej podsumujmy. DNA to pojazd o jakim marzy każdy nastolatek który lubi szybkie motocykle, ale dzięki użyciu napędu rodem ze skutera niezwykle poręczny i wygodny zwłaszcza w mieście. Wykonanie i poziom wykończenia jest usprawiedliwieniem dla ceny 10800 zł (czerwiec 2002). Może nie jest to tania zabawka, ale dobre nie może być tanie.
|